Bli månadsgivare
  • x Menu
  • Om Actionaid
  • Vårt arbete
  • Stöd oss
  • Månadsgivare
  • För företag
  • Gåvoshop
  • Kontakt
  • Ge en minnesgåva

    Ge en minnesgåva

    Hedra någon genom att skänka en minnesgåva som gör skillnad. När du ger en minnesgåva får du ett vackert minnesblad där du kan skriva en sista hälsning. Ge ett vackert minne, som gör en evig skillnad.

    OBS! Just nu har vi sommaruppehåll och kan tyvärr inte erbjuda diplom för minnesgåvor.

    Formuläret för att beställa minnesdiplom är därför tillfälligt nedtaget. Du är varmt välkommen att åter ge en minnesgåva från och med den 24 augusti, då vår diplomtjänst är igång igen.

    Vem vill du hedra?

    Fyll i en personlig hälsning som trycks på minnesdiplomet (max cirka 60 ord).

    Vem är minnesdiplomet från?

    Leveransadress

    OBS! Just nu har vi sommaruppehåll och kan tyvärr inte erbjuda diplom för minnesgåvor.

    Formuläret för att beställa minnesdiplom är därför tillfälligt nedtaget. Du är varmt välkommen att åter ge en minnesgåva från och med den 24 augusti, då vår diplomtjänst är igång igen.

    Inställningar av cookies

    Denna webbplats använder cookies för att vi ska kunna ge dig den bästa möjliga användarupplevelsen. Cookieinformation lagras i din webbläsare och utför funktioner som att känna igen dig när du återvänder till vår webbplats och hjälpa vårt team att förstå vilka delar av webbplatsen du tycker är mest intressanta och användbara.

    Nödvändiga cookies

    Strikt nödvändiga cookies bör alltid vara aktiverade så att vi kan spara dina inställningar för cookieinställningar.

    Tredjepartscookies

    Denna webbplats använder Google Analytics för att samla in anonym information såsom antalet besökare på hemsidan och de mest populära sidorna.

    Att hålla denna cookie aktiverad hjälper oss att förbättra vår webbplats.

    Marknadsföringscookies

    Cookies för marknadsföring används för att spåra besökare på webbplatser. Avsikten är att visa annonser som är relevanta och engagerande för enskilda användare, och därmed mer värdefull för utgivare och tredjepartsannonsörer.